W poprzednim numerze Programisty przedstawiłem wirtualną konsolkę PICO-8 i opisałem jej możliwości. Dziś, zgodnie z obietnicą, masz przed sobą drugą część artykułu na temat PICO-8, gdzie opisuję jak za pomocą tego intrygującego narzędzia stworzyć prostą, aczkolwiek kompletną i - mam nadzieję - niebanalną grę logiczną. Zapraszam do wspólnej zabawy!
Zagadnienia poruszane w tym artykule:
Artykuł pochodzi z miesięcznika "Programista" nr 61 (06/2017). Jest to wydanie z przełomu lipca i sierpnia. Szczegółowy spis treści: http://programistamag.pl/programista-6-2017-61/
Autorem artykułu jest Rafał Kocisz. Od ponad piętnastu lat pracuje w branży związanej z produkcją oprogramowania. Jego zawodowe zainteresowania skupiają się przede wszystkim na nowoczesnych technologiach mobilnych oraz na programowaniu gier. Rafał pracuje aktualnie jako Starszy Techniczny Kierownik Projektów w firmie BLStream.