REKLAMA

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta

Chatboty, self service? Nie wszyscy znają znaczenia tych słów. Tymczasem są to terminy, z którymi obcujemy na co dzień. Wspomniane chatboty kierują sklepami internetowymi i  udzielają wszystkich wymaganych informacji, podczas wirtualnej rozmowy z konsultantem. Dzięki temu firmy mogą szybko i efektywnie identyfikować klientów, którzy doświadczają zakupowych problemów. Biura obsługi w dużej części zostały zastąpione automatycznymi konsultantami, a człowiek powoli staje się tam tylko dodatkową opcją. Szacuje się, że systemy oparte o sztuczną inteligencję pomagają skrócić czas obsługi nawet pięciokrotnie. Wirtualni doradcy popełniają też mniej błędów podczas odpowiadania na zapytania klientów i mogą prowadzić proaktywne interakcje z klientem.  Dobrze działająca obsługa klienta jest jednym z kluczowych czynników pozwalającym firmom osiągnąć przewagę konkurencyjną i finansowy sukces.

Konferencja odbędzie się 10 kwietnia 2019 roku w Warszawie.

Link do wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/ai

Podczas konferencji poruszane będą następujące zagadnienia:

  • komunikacja czatowa i telefoniczna;
  • chatboty;
  • self service;
  • optymalizacja kosztów i pracy;
  • analiza i rozpoznawanie mowy;
  • wirtualni asystenci;
  • bezpieczeństwo danych;
  • aspekty prawne.

Link do rejestracji: 

http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-ai