Chatboty, self service? Nie wszyscy znają znaczenia tych słów. Tymczasem są to terminy, z którymi obcujemy na co dzień. Wspomniane chatboty kierują sklepami internetowymi i udzielają wszystkich wymaganych informacji, podczas wirtualnej rozmowy z konsultantem. Dzięki temu firmy mogą szybko i efektywnie identyfikować klientów, którzy doświadczają zakupowych problemów. Biura obsługi w dużej części zostały zastąpione automatycznymi konsultantami, a człowiek powoli staje się tam tylko dodatkową opcją. Szacuje się, że systemy oparte o sztuczną inteligencję pomagają skrócić czas obsługi nawet pięciokrotnie. Wirtualni doradcy popełniają też mniej błędów podczas odpowiadania na zapytania klientów i mogą prowadzić proaktywne interakcje z klientem. Dobrze działająca obsługa klienta jest jednym z kluczowych czynników pozwalającym firmom osiągnąć przewagę konkurencyjną i finansowy sukces.
Konferencja odbędzie się 10 kwietnia 2019 roku w Warszawie.
Link do wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/ai
Podczas konferencji poruszane będą następujące zagadnienia:
Link do rejestracji: